ŠKOLNÍ ROK 2021/2022
21.3.2021 Sdělení jídelna Alšovo nábřeží
Z důvodu přijímacího řízení a ředitelského volna nebude školní jídelna v provozu ve dnech 12.4.- 14.4.2022.
Z důvodu uzávěru vody a uzavření budovy školy nebude školní jídelna v provozu dne 30.3.2022 (obědy na tento den byly provozovatelem jídelny hromadně odhlášeny).
18.2.2022 Sdělení jídelna Alšovo nábřeží
Ve dnech jarních prázdnin 7.3. - 11.3.2022 jídelna nevaří a nevydává obědy.
Z provozních důvodů bude školní jídelna otevřena do pondělí 20. 12. 2021.
Školní jídelna na Alšově nábřeží v době podzimních prázdnin 27.10. a 29.10.2021 není v provozu (pozn. 28.10. je státní svátek).
STRAVOVÁNÍ PRO ŽÁKY, STUDENTY I ZAMĚSTNANCE BUDE ZAHÁJENO DNE 6. 9. 2021
Strávníci, kteří si objednali stravu v jídelníčku pod č. 1,2,3 a požadují si vzít pokrm s sebou, musí mít vlastní čistou nádobu k odnosu mimo jídelnu.
Informace pro všechny strávníky:
V pondělí dne 27.9.2021 nebude jídelna v provozu z důvodu ředitelského volna pro střední školu.
Kdo ze zdravotních důvodů potřebuje mít bezlepkovou dietu nebo bezlaktózovou dietu, je nutné tuto informaci předem sdělit na email zástupci provozovatele jídelny: gabina@sfood.cz, aby si mohl tuto dietu v jídelníčku pod č. 4 objednávat.
Stravování zajišťuje provozovatel, který má prostory školní výdejny obědů v pronájmu. Platby stravného a tím i vzniklé přeplatky musí žáci a studenti řešit výhradně s provozovatelem.
Provozovatel stravování: Středisko praktického vyučování Vinohrady s.r.o., Jana Masaryka 19, 120 00 Praha 2
Vedoucí školní jídelny:
Kateřina Knišová
Email: zdrav@sspv.cz
Tel: 602 158 367
číslo účtu provozovatele jídelny: 115-7423570277, kód banky 0100
Při platbě převodem musí být uveden variabilní symbol, který byl žákovi/studentovi
přidělen školou. Platby bez řádné identifikace nelze přiřadit ke strávníkovi.
Zaměstnanci školy musí uvádět při platbách správný variabilní symbol, který obdrželi od zaměstnavatele.
INFORMACE STRAVOVÁNÍ ŠKOLNÍ ROK 2020/2021
INFORMACE PRO STRÁVNÍKY KONČÍCÍCH 4. ROČNÍKŮ SŠ A 3. ROČNÍKŮ VOŠZ!
Pokud Vám do 7.7.2021 nebyly vráceny přeplatky z konta strávníka, napište požadavek na email gabina@sfood.cz a uveďte:
Jméno, příjmení, třídu, číslo strávníka a číslo účtu. Po obdržení těchto informací budou přeplatky vráceny do konce měsíce srpna 2021.
INFORMACE PRO STRÁVNÍKY
Žádosti o vratky zůstatku na strávnických účtech žáků a studentů mají zasílat žadatelé na email zdrav@sspv.cz s uvedením jména, příjmení, třídy (studijní skupiny) a číslo účtu, na který má být zůstatek vrácen. Končícím ročníkům SŠ budou finanční prostředky vráceny automaticky na číslo účtu, které je uvedeno v systému během měsíce června 2021.
Zaměstnanci, kteří chtějí vrátit přeplatek svého strávnického účtu, mají zaslat email na adresu provozovatele jídelny: zdrav@sspv.cz s uvedením jména, příjmení a čísla strávníka (tj. variabilního symbolu).
Strávníkům, kteří o vrácení zůstatku na strávnickém účtu nepožádají, bude převeden zůstatek do dalšího školního roku 2021/2022.
Platby budou v červnu 2021 přijímány pouze elektronicky.
Školní stravování bude poskytováno do 25. 6. 2021.