Horní menu

Česky English

Vyhledat v textu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
Drobečková navigace

Úvod > O škole > Stravování

Stravování

Stravování VOŠ

Stravování SŠ 

ŠKOLNÍ ROK 2022/2023

ŠKOLNÍ JÍDELNA JE OTEVŘENA DENNĚ: 11. 15 - 14. 30 HODIN

Provozovatel stravování:                                                                                                                          Středisko praktického vyučování Vinohrady s.r.o., Jana Masaryka 19, 120 00 Praha 2

Vedoucí školní jídelny:

Kateřina Knišová

Email: zdrav@sspv.cz

Tel: 602 158 367

číslo účtu provozovatele jídelny: 115-7423570277, kód banky 0100

Při platbě převodem musí být uveden variabilní symbol, který byl žákovi/studentovi
přidělen školou.  Platby bez řádné identifikace nelze přiřadit ke strávníkovi.

Zaměstnanci školy musí uvádět při platbách správný variabilní symbol, který obdrželi od zaměstnavatele.

 

Žádosti o vratky zůstatku na strávnických účtech žáků a studentů mají zasílat žadatelé na email zdrav@sspv.cz s uvedením jména, příjmení, třídy (studijní skupiny) a číslo účtu, na který má být zůstatek vrácen. Končícím ročníkům SŠ budou finanční prostředky vráceny automaticky na číslo účtu, které je uvedeno v systému během měsíce června 2023.

Zaměstnanci, kteří chtějí vrátit přeplatek svého strávnického účtu, mají zaslat email na adresu provozovatele jídelny: zdrav@sspv.cz s uvedením jména, příjmení a čísla strávníka (tj. variabilního symbolu). 

Strávníkům, kteří o vrácení zůstatku na strávnickém účtu nepožádají, bude převeden zůstatek do dalšího školního roku.

ŠKOLNÍ ROK 2021/2022

7.6.2022 INFORMACE provozovatele jídelny ke konci aktuálního školní roku:

1/ pro 4. ročníky SŠ:

Vrácení zůstatku na stravovacích účtech žákům 4. ročníků

Zůstatky na stravovacích účtech žáků 4. ročníků maturitních oborů budou vráceny automaticky do 30. 6. 2022.

Zůstatky budou poukázány na účet, ze kterého přišla poslední platba stravného.

2/ Ostatní strávníci (ostatní ročníky SŠ, VOŠ a zaměstnanci):

Ostatní strávníci si musí o vratku požádat na email: zdrav@sspv.cz. Je potřeba uvést: Jméno, příjmení, třídu, osobní číslo (jejich variabilní symbol plateb stravného) a číslo účtu, na který chtějí zůstatek konta strávníka poukázat. U nezletilých žáků žádá o vratku jejich zákonný zástupce.

Pokud o vratku zůstatku strávník nepožádá, zůstává mu do dalšího školního roku.

Pro další školní rok 2022/2023 zůstává provozovatelem jídelny dosavadní subjekt - Středisko praktického vyučování Vinohrady s.r.o.

Budoucí 1. ročníky od září 2022: tito žáci obdrží přístupové údaje pro platbu na obědy (správný variabilní symbol) v návaznosti na jejich novou ISIC kartu, kterou žáci obdrží začátkem září 2022 (evidenci karet zajišťuje paní Klusová). Informace ohledně stravování na další školní rok budou aktualizovány v druhé polovině srpna na webových stránkách školy https://www.szspraha1.cz/stravovani-ss

21.3.2021 Sdělení jídelna Alšovo nábřeží 

Z důvodu přijímacího řízení a ředitelského volna nebude školní jídelna v provozu ve dnech 12.4.- 14.4.2022.

Z důvodu uzávěru vody a uzavření budovy školy nebude školní jídelna v provozu dne 30.3.2022 (obědy na tento den byly provozovatelem jídelny hromadně odhlášeny).

18.2.2022 Sdělení jídelna Alšovo nábřeží

Ve dnech jarních prázdnin 7.3. - 11.3.2022 jídelna nevaří a nevydává obědy.

Z provozních důvodů bude školní jídelna otevřena do pondělí 20. 12. 2021.  

Školní jídelna na Alšově nábřeží v době podzimních prázdnin 27.10. a 29.10.2021 není v provozu (pozn. 28.10. je státní svátek).

STRAVOVÁNÍ PRO ŽÁKY, STUDENTY I ZAMĚSTNANCE BUDE ZAHÁJENO DNE 6. 9. 2021

Strávníci, kteří si objednali stravu v jídelníčku pod č. 1,2,3 a požadují si vzít pokrm s sebou, musí mít vlastní čistou nádobu k odnosu mimo jídelnu.

Informace pro všechny strávníky:

V pondělí dne 27.9.2021 nebude jídelna v provozu z důvodu ředitelského volna pro střední školu.

Kdo ze zdravotních důvodů potřebuje mít bezlepkovou dietu nebo bezlaktózovou dietu, je nutné tuto informaci předem sdělit na email zástupci provozovatele jídelny: gabina@sfood.cz, aby si mohl tuto dietu v jídelníčku pod č. 4 objednávat.  

Stravování zajišťuje provozovatel, který má prostory školní výdejny obědů v pronájmu. Platby stravného a tím i vzniklé přeplatky musí žáci a studenti řešit výhradně s provozovatelem.